Jste na: Offia.sk
Reklamácia tovaru zakúpeného u partnerského predajcu
Pokiaľ ste tovar zakúpili u nášho partnerského predajca, môžete reklamáciu uplatniť priamo u nás. Stačí nahrať predajný doklad (viď nižšie) a v ďalšom kroku vyplniť jednoduchý formulár. Urobíme všetko, čo bude v našich silách, aby sme reklamáciu vyriešili k vašej spokojnosti. Po vyplnení a odoslaní formulára Vám zašleme informácie o ďalšom postupe.
Predajný doklad
Nahrajte prosím predajný doklad (faktúru / účtenku) od zakúpeného tovaru. Pokiaľ máte doklad iba v papierovej podobe, môžete nám ho odfotiť alebo naskenovať.
Upozornenie
Radi by sme Vás požiadali, aby ste nám neposielali zásielky, kým vás na to nevyzveme. Zásielky, z ktorých nie je zrejmé, prečo k nám boli zaslané, totiž nie sme schopní spracovať.
Tiež upozorňujeme, že reklamácie tovaru zakúpeného inde ako na našich e-shopoch sme schopní riešiť iba opravou alebo výmenou. Pokiaľ si prajete vrátiť peniaze, musíte sa obrátiť na predajca, u ktorého ste tovar zakúpili.